Medlemsskab

Det er obligatorisk at være medlem af klubben for alle, der rider på MAK eller har deres daglige gang på rideskolen. Udmeldelse skal ske skriftligt med en måneds varsel.

Medlemskontingent opkræves helårligt, betaling for holdundervisning opkræves hver måned. Forfaldsdatoen er altid den 1 hverdag for den pågældende måned. Ved restance kan fortsat ridning ikke tilbydes.

• Alle betalinger håndteres via PBS

• Som medlem vil du på mail modtage vigtig information via nyhedsbrevet

• Ved aflysning kan erstatningstime/refusion kun ydes , når MAK aflyser således at der er under 4 ridetimer på en måned. Når rytteren er årsag til fraværet, ydes der ingen erstatning.

• Udmeldelse sker skriftlig, med 1 måneds varsel til den 1 i måneden til regnskab@mattsson.dk

• Sikkerhed er vigtig, når man omgås heste. Al ridning og omgang med hestene sker på eget ansvar. Ridehjelm er obligatorisk ved ridning og for børn ligeledes i stalden. Det er vigtigt at instruktioner og regler følges. Det anbefales at tegne en fritidsulykkesforsikring.

Pris medlemsskab

Juniorrytter (-18 år)
1 time hverdag eller weekend
550 kr.