Det sker på Mattsson

Følg med her på siden og se kommende begivenheder.
Her ser du datoer for kommende arrangementer.

Rengøringsdag: 7 maj 2023 kl. 17 på Mattsson.
Mattssonjagt: 12. maj 2024 kl. 10 fra ridebanen med efterfølgende frokost.
Stævne: 8-9. juni 2024, Nels og Josephine Cup.
God Sommer Grill: 19 juni 2024 kl. 18:30 i gården.
Velkommen tilbage Grill: 13 august 2024 kl. 18.30 gården

Vi glæder os til at se dig!

Vores faste arrangementer

Fest på Mattsson

Mattsson Rideklub’s bestyrelse og udvalg arrangerer 1-2 fester årligt og også nogle mindre arrangementer m. grill i gården i sommerhalvåret.

Hold øje med vores begivenheder, så du kan se hvornår den næste fest er planlagt til, og vær på udkig efter opslag i rytterstuen og på Facebook.

Mattssonjagten

Anden søndag i Maj er jagtryttere og Mattssons Rideklub vært for en af Sportsrideklubbens jagter, den traditionsrige Mattssonjagt, hvor ridebanen er mødeplads og herfra går starten på jagten som foregår i Dyrehaven.

Efter en altid spændende jagt mødes ryttere og tilskuere til grillfest og musik på gårdspladsen, hvor flittige hjælpere fra klubben sælger mad-billetter og drikkevarer.

Det er et fantastisk arrangement som mange glæder sig til og alle er velkommen – tilmelding er ikke nødvendig.

I vores rytterstue kan du se billeder af alle deltagerne fra Mattsson helt tilbage til klubbens grundlæggelse.

Stævner

På Mattsson afholdes hvert år fire træningsstævner i spring og dressur for ponyer og heste. Ryttere fra de omkringliggende rideklubber er meget velkomne til at deltage i Mattssons stævner. Stævneåret følger kalenderåret fra 1. januar til 31. december.

På klubbens generalforsamling kåres årets klubmestre i dressur og springning for både privat- og skoleryttere, så alle – uanset niveau og alder – har noget at træne for.