GF i Mattssons Rideklub 24 Marts

Mattssons Rideklub afholder Generalforsamling i Skovshoved Sejlklubs Restaurant igen i år.

Husk at reservere datoen – indkaldelse sendes ud pr. mail hvis man har tilmeldt til nyhedsbrev.

Opslag vil blive sat op i rytterstuen.

I kan allerede nu tilmelde jer til spisning –  SMS til Dorrit Vanglo på 20 86 08 98

eller på mail til Dorrit :  dv@ld.dk

Maden er gratis men I skal selv betale for drikkevarer.

 

Venlig hilsen Mattssons Rideklubs bestyrelse

By |2020-02-18T13:31:01+01:0018/2 - 2020|Ikke kategoriseret|Kommentarer lukket til GF i Mattssons Rideklub 24 Marts

Foredrag om Dyrehaven 12/11

 

Skovfoged og skytte i Dyrehaven Torben Christiansen besøger Mattssons Rideklub

Tirsdag d. 12/11 kl. 19.00


Mette Kauffmann har taget initiativ og lavet aftale med Torben Christiansen.

Han kommer og fortæller om Dyrehaven og planerne for skoven.

Samtidig kan vi få svar på spørgsmål om Dyrehaven, regler, dyrene m.v.

Vi håber på godt fremmøde og ser frem til en hyggelig aften i rytterstuen

 

Vi har åbent i cafeen hvor i kan købe kaffe og kage .

 

 

 

 

 

 

By |2019-10-08T13:22:02+02:008/10 - 2019|Ikke kategoriseret|Kommentarer lukket til Foredrag om Dyrehaven 12/11

Mattssons Rideklubs GF 21. Marts

 

INDKALDELSE

MATTSSONS RIDEKLUBS GENERALFORSAMLING

TORSDAG D. 21. MARTS 2019 kl. 18:30

 På Restaurant Sejlklubberne, Skovshoved Havn 9, 2920 Charlottenlund

DAGSORDEN

  • Valg af dirigent.
  • Bestyrelsen aflægger beretning.
  • Det reviderede regnskab forelægges til godkendelse.
  • Budget forelægges til godkendelse.
  • Det i henhold til § 4 fastsatte årskontingent forelægges til godkendelse.
  • Behandling af indkomne forslag.
  • Valg af bestyrelsen.
  • Valg af revision, revisor og revisorsuppleant.

Stemmeret udøves ved personligt fremmøde.

Personer over 14 år, som har været medlem af klubben i mindst to måneder, har stemmeret.

Bestyrelsen har besluttet at forlænge fristen for indkomne forslag.

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal indsendes til bestyrelsen inden 25. februar.

I 2018 er Lars Folkmann, Ann-Sophie Iuel Brockdorff, Dorrit Vanglo og Gitte Hagedorn på valg.

Ann-Sophie Iuel Brockdorff ønsker ikke genvalg.

Bestyrelsen foreslår, at Lars Folkmann, Dorrit Vanglo og Gitte Hagedorn genvælges, og som nyt medlem foreslås Helle Mering.

Referatet fra sidste års generalforsamling kan ses på klubbens hjemmeside.

Regnskab for 2018 udsendes til medlemmer, der er registreret med e-mail senest otte dage før Generalforsamlingen.

                                                                              — oOo —

Efter Generalforsamlingen er Klubben traditionen tro vært ved en let anretning i Restaurant Sejlklubberne:

Svinefilet, cassoulet af brændte løg, svampe og bacon, knust kartoffel med olivenolie og laurbær og fyldig salat.

Bemærk, at man i lighed med sidste år selv betaler drikkevarer før, under og efter Generalforsamlingen. Disse købes og afregnes i baren.

Tilmelding til spisning skal ske via mail til Dorrit på DV@LD.DK eller ved at skrive sig på sedlen i rytterstuen. Facebook kan ikke anvendes til dette.

Tilmelding til spisning senest 14. marts 2019.

By |2019-01-25T13:09:44+01:0025/1 - 2019|Ikke kategoriseret|Kommentarer lukket til Mattssons Rideklubs GF 21. Marts

Ferieplan for rideskolen i hele 2019

Ferie og lukkedage i Mattsson Rideskole indtil 2020

Rideskolechef Karoline Skøt har været hele 2019 igennem og planlagt ferie-/lukkedage.

Udfra denne plan får alle 4 ridedage pr. måned i snit – med undtagelse af Juli.

Rideskolen starter op 2. Januar 2019

Påskeferie Onsdag d. 17/4-22/4 – begge dage inkl.

Store Bededag 17/5  ingen ridning

Kristi Himmelfartdag 30/5 ingen ridning

Pinseferie fra Lørdag d. 8/6 til onsdag d. 12/6 – begge dage inkl.

Sommerferie fra 1/7 til 4/8 – begge dage inkl.

Juleferie 24/12-2019 til 1/1-2020 – begge dage inkl.

 

Mattssons Rideklub

By |2018-12-13T14:12:15+01:0013/12 - 2018|Ikke kategoriseret|Kommentarer lukket til Ferieplan for rideskolen i hele 2019

Planlægning af tirsdagsspring

Efter vores springrytter møde mandag d. 22 Okt. er vi kommet frem til en tilmeldingsform, som skal danne grundlag for opbygning af den kommende springplan. Planen vil gælde fra 1/11, derfor håber Lars Folkmann at modtage jeres tilmelding hurtigt!
Godkendt spring underviser formiddag Birgit – eftermiddag/aften Kim og Niels.
Vælg ca. tidsinterval – træner – niveau/højde.

Se foreløbige mulige tider og instruktion omkring tilmelding til spring her: Tirsdagsspringning – revideret oplæg 2

By |2018-10-24T08:13:12+02:0024/10 - 2018|Ikke kategoriseret|Kommentarer lukket til Planlægning af tirsdagsspring

Møde om springundervisning 22 Oktober

 

Møde for alle springryttere der springer om Tirsdagen.
Efterårsferien står for døren, og dermed rykker vi traditionen tro indendørs
til springning hver tirsdag. Særligt når jagterne slutter, bliver der pres på
vore faciliteter, og derfor indkalder Bestyrelsen til et ryttermøde for alle
interesserede springryttere:

Mandag 22. OKT 17:30 – 18:30 i Rytterstuen
På baggrund af tidligere erfaringer samt henvendelser fra en del ryttere,
vil bestyrelsen gerne drøfte følgende emner:

1. Vi oplever, at springhold er noget ”flydende” i tilslutning, og derfor
bliver faciliteterne ikke udnyttet tilstrækkeligt. Der er behov for en
fastere struktur herfor, med faste hold, tider, fremmøde og betaling.
2. Der er naturligt meget pres på faciliteterne i tiden 17:00-19:00, og
dette understreger behovet for en lidt mere fast struktur og fordeling
af hold m.v.
3. Der er udtrykt ønske om mere et differentieret undervisningstilbud,
d.v.s. mere end 1 underviser og i praksis nok kun 2. Det havde vi
også sidste år, men det bør sættes mere i system. Rytterne skal
naturligvis kunne vælge den underviser de foretrækker.

På mødet vil bestyrelsen fremlægge et konkret forslag til drøftelse med
rytterne. Jeg opfordrer derfor alle ryttere der springer om tirsdagen til at
møde op.
P.b.v.
LARS FOLKMANN

By |2018-10-09T11:44:08+02:009/10 - 2018|Ikke kategoriseret|Kommentarer lukket til Møde om springundervisning 22 Oktober
Go to Top